FAQ

In onze FAQ hebben wij vragen gebundeld die wij vaak krijgen te horen via de telefoon, mail en/of aan de receptie. Vandaar dat wij deze vragen hieronder hebben genoteerd met daarbij het passende antwoord. Mocht jouw vraag niet bij onderstaande vragen staan, neem dan contact met ons op. 

Per persoon is het mogelijk om maximaal 2 seizoenkaarten te bestellen, vanaf 3 seizoenkaarten dien je gebruik te maken van de ‘koop voor een vriend’-button in het winkelmandje.

Met de ‘koop voor een vriend’-button in het winkelmandje kun je meerdere seizoenkaarten toewijzen aan een bestaand MijnFortuna-account.

  1. Voeg de seizoenkaarten toe in je winkelmandje
  2. Klik op de ‘koop voor een vriend’-button
  3. Voer het relatienummer, de Achternaam en de postcode in en klik vervolgens op bevestigen
  4. De naam van de desbetreffende seizoenkaart veranderd automatisch
  5. Ga door naar de betaling

Conform Algemene Voorwaarden KNVB en ons huisreglement is het niet mogelijk om een seizoenkaart na aankoop te wijzigen of retourneren.

In sommige gevallen worden onze bevestigingsmails gezien als SPAM waardoor de e-mails niet altijd in goede orde ontvangen worden. Stuur een mail naar tickets@fortunasittard.nl met de volgende gegevens: Voor- achternaam en relatienummer.

De peildatum voor seizoenkaarten is 1 augustus. Wanneer je op 1 augustus 18 jaar bent dan kies je voor het ‘0 t/m 18 jaar’-prijstype, zo niet, dan kies je voor het ‘volwassenen’-prijstype.

Helaas beschikken wij niet over een eigen parkeerplaats of garage waardoor het niet mogelijk is een parkeerkaart voor het hele seizoen te kopen. De parkeergarage wordt geëxploiteerd door een externe partij en de overige parkeerplaatsen waar wij gebruik van maken zijn op basis van beschikbaarheid en eigendom van omliggende bedrijven.

Helaas is het niet mogelijk om een seizoenkaart te bestellen voor de mindervalide tribune, voor seizoenkaarten voor dit vak op de WEST-tribune kun je contact opnemen met tickets@fortunasittard.nl.

Het reductieformulier van FSI dient ingediend te worden voordat je je seizoenkaart besteld, indien volledig ingevuld kun je deze mailen naar tickets@fortunasittard.nl waarna je een kortingscode ontvangt. De ontvangen kortingscode dient toegevoegd te worden in het winkelmandje zodat de korting direct verrekend wordt.

Naar verwachting is het mogelijk om de seizoenkaart vanaf halverwege juli op te halen in het Fortuna Sittard Stadion.

Wij informeren jou per e-mail met details zoals de exacte data en tijdstippen van de verschillende afhaalmomenten in het Fortuna Sittard Stadion. Uiteraard zal deze informatie ook terug te vinden zijn op onze social media kanalen en website.

Naast de online verkoop van seizoenkaarten bieden wij ook de service om je seizoenkaart op de ouderwetse manier aan te vragen, aan de receptie. Op werkdagen, van maandag t/m vrijdag, tussen 09:00-17:00  ben je van harte welkom in het Fortuna Sittard Stadion. Voor offline aanvragen geldt een kleine toeslag van €2,00 (in sommige gevallen afgerond naar boven).

Omdat er o.a. in vak D verschillende wijzigingen plaatsvinden, is het helaas (nog) niet mogelijk je seizoenkaart online te kopen of verlengen. De stoelen van de seizoenkaarten 2018/2019 worden daarom vastgehouden voor verlenging en vanaf 1 juni gaan de overige plaatsen voor vak D in de verkoop.