problemen Verzilveren kortingscode
Heb jij problemen met het verzilveren van jouw kortingscode? Hieronder staan de drie meest voorkomende problemen beschreven met daarbij de oplossing om dit te verhelpen. Lukt het met onderstaande oplossingen niet om het probleem te verhelpen? Stuur dan een mail naar tickets@fortunasittard.nlΒ
Heb jij afgelopen week geen e-mail ontvangen met de kortingscode? Check dan eerst de SPAM inbox. Is ook daar geen bericht in terecht gekomen? Mail dan naar tickets@fortunasittard.nl en dan sturen wij een nieuwe kortingscode toe
Krijg je een error dat de kortingscode niet werkt? Kijk dan goed of jij in het bestelproces het tabblad “kortingscode” hebt geselecteerd en niet het tabblad “voucher tegemoetkomingsregeling”. Krijg je de error ook bij het tabblad “kortingscode” mail dan naar tickets@fortunasittard.nl.
Bij sommige supporters lukt het niet om de bestelling via de telefoon te doen. Dit kan mogelijk door het type toestel komen. Wij adviseren in dat geval om de bestelling via de desktop/laptop te doen. Mocht het dan alsnog niet lukken, stuur dan een mail naar tickets@fortunasittard.nl.