Mannen van 80 ontwikkelt merkstrategie Fortuna Sittard

In de afgelopen maanden is Fortuna Sittard samen met zijn kersverse partner “Mannen van 80” aan de slag gegaan om een merkstrategie te ontwikkelen. Met dit rapport wil de club zichzelf beter positioneren en de identiteit van de club verder versterken. Dit met als doel om uiteindelijk meer supporters, partners en andere betrokkenen aan de club te binden en het merk Fortuna Sittard te versterken.   

“Wij zijn als club erg blij met de manier waarop we ons hedendaags presenteren, maar we zijn nog altijd op zoek naar hoe we onze identiteit kunnen versterken en hoe we deze zo goed mogelijk kunnen overbrengen richting alle stakeholders,” aldus Nick Verheijen marketing manager Fortuna Sittard. “Vandaar dat we blij zijn dat we met de Mannen van 80 een extern bedrijf hebben gevonden die middels grondig onderzoek onder alle betrokkenen een adviesplan voor ons gaat opstellen.”

Rik Hurks van Mannen van 80 is verheugd met de samenwerking:’’ We zijn bijzonder trots dat we op deze manier Fortuna Sittard mogen ondersteunen in hun merkstrategie en een bijdrage kunnen leveren aan de ambities van de club. Samen met medewerkers, partners en fans bouwen we aan het verhaal van Fortuna Sittard: een sterke basis om meer consistentie aan te brengen in de communicatie van de club.’