Jij beslist mee over het design van de hoeken!

BetCity en Fortuna Sittard kondigden vorige week donderdag een samenwerking aan, waarbij het Nederlandse bedrijf voor drie seizoenen hoofdsponsor is geworden van de club. Een onderdeel van de overeenkomst tussen beide partijen is het stimuleren van de fanbeleving door middel van activaties. Meteen werd de eerste activatie bekend: vier hoeken in het stadion worden voorzien van een mooie Fortuna Sittard uitstraling.

Fortuna Sittard is namelijk hard aan het werk om de beleving in en rondom het stadion naar een hoger niveau te brengen. Met de organisatie van enkele fanpleinen, vuurwerkshows en cateringacties is hier eind vorig seizoen een mooie start aan gemaakt. Voor het stimuleren van de beleving is echter uitstraling ook een belangrijke pijler.

De club is dan ook enorm blij met het mooie gebaar van BetCity om de hoeken in het stadion van Fortuna branding te gaan voorzien, waarbij BetCity enkel met het beeldmerk zichtbaar zal zijn. Een project dat deze zomer vóór en met de fans wordt gerealiseerd. Deze week komt een oproep online richting de achterban om met ideeën te komen voor het design van de doeken. Middels een digitaal formulier kunnen dan de voorkeuren worden aangegeven voor specifieke Fortuna-momenten en/of (oud) Fortuna-spelers.

De vergaarde input wordt vervolgens met onze design partners gedeeld/besproken en aan de hand daarvan worden enkele designs ontworpen. Deze ontwerpen worden vervolgens per hoek aan de fan voorgelegd middels een poll, waardoor zij uiteindelijk de keuze krijgen in het definitieve design die onze loyale partner MH Roadstyling vervolgens zal realiseren.

Al met al een prachtig gebaar van BetCity om dit project vóór en met de fans te realiseren! Samen Nao Veure!