Fortuna en SLF Group verlengen samenwerking met drie jaar

SLF Group blijft ook de komende seizoenen als Diamond Business Partner verbonden aan Fortuna Sittard. De specialist in audiovisuele techniek wordt preferred supplier van zowel de voetbaltak als PlusOne., verantwoordelijk voor de hospitality binnen het stadion. De vernieuwde verbintenis heeft een duur van drie seizoenen.

Voor directeur Danny Juretzko was het verlengen van de samenwerking vanzelfsprekend: “Wat ons enorm aanspreekt is de wil om te groeien en om samen iets neer te zetten. De afgelopen 3 jaar hebben we de club, haar aanhang en de business club op alle fronten zien opbloeien. Wij hebben dan ook het wederzijds vertrouwen dat onze diensten hun plek en waardering zullen gaan vinden binnen de Fortunafamilie. Of het nu op een fanplein of in de business club is. Het ondersteunen zit ons in het bloed”

Operationeel manager Björn de Klein is op zijn beurt tevreden met het continueren van de samenwerking: “SLF Group is al geruime tijd een partner van de club. Eén waarmee we altijd met veel plezier samenwerken. Mede dankzij hun inzet hebben we door de jaren heen succesvolle evenementen kunnen organiseren en mogen we leunen op hun professionaliteit. Ook voor het huidige seizoen staan weer diverse initiatieven op het programma waarbij SLF Group ons zal ondersteunen.”

SLF Group

SLF Group is gevestigd in Heerlen en ontzorgt al ruim 20 jaar partners die een zorgeloos evenement willen organiseren. Efficiency en een eerlijk advies zijn de pijlers waarop zij projecten ter hand nemen en succesvol afronden samen met hun opdrachtgevers. Het omarmen van de club-slogan ‘Samen Nao Veure’ is dan ook een vanzelfsprekendheid.