Accreditaties

Voor het bijwonen van een wedstrijd van Fortuna Sittard is het een vereiste om te beschikken over geldige accreditatie, uitgeven door Fortuna Sittard. Deze biedt toegang tot jouw werkplek binnen het Fortuna Sittard Stadion. Hieronder vind je meer informatie over de procedure en richtlijnen rondom de wedstrijdaccreditaties.

Let op: in verband met de coronamaatregelen kunnen richtlijnen afwijken. Klik hier voor meer informatie!

Aanvragen accreditatie (NSP)

Persrelaties die een thuisduel van Fortuna Sittard willen bezoeken, dienen voor elke wedstrijd een accreditatie aan te vragen. Hiervoor dien je in het bezit te zijn van een NSP-kaart. Dit is een vereiste, doch geen garantie. Indien er meer aanvragen zijn dan de capaciteit toelaat zal de afdeling Perszaken een selectie maken in de ontvangen aanvragen. Om deze selectie tijdig te kunnen uitvoeren, is het indienen van een verzoek mogelijk tot maximaal 48 uur voor aanvang van het duel.

Voor houders van een NSP-kaart dient de aanvraa te verlopen via de website van de NSP. Indien je als freelancer een bezoek brengt aan een wedstrijd, ontvangen we graag de naam van de opdrachtgever (incl. contactpersoon) en telefoonnummer. Deze accreditatie-aanvraag kan verstuurd worden naar communicatie@fortunasittard.nl.

AANVRAGEN ACCREDITATIE ZONDER NSP-KAART

Mediavertegenwoordigers die niet over een NSP-kaart beschikken, sturen een e-mail naar communicatie@fortunasittard.nl , met – naast naam, medium en telefoonnummer – een bewijs van opdracht van het mediabedrijf dat ze vertegenwoordigen (incl. naam en mobiele nummer van contactpersoon). Deze aanvragen worden per geval op hun merites beoordeeld en waar Fortuna Sittard dit nodig acht bij uitzondering toegekend. Fortuna Sittard behoudt zich bij aanvragen zonder NSP-kaart nadrukkelijk het recht voor om een verzoek voor een dagaccreditatie af te wijzen.

AANVULLENDE INFORMATIE